Kysymyksiä ja vastauksia
Q: Mihin ilmoitan, jos lehti jäi tulematta?
Voit ilmoittaa puuttuneesta lehdestä tai virheellisesti jaetusta kirjepostista tai aikakauslehdistä joko laittamalla viestin palautelomakkeen kautta tai soittamalla jakelupäivystykseemme.
Keskipohjanmaa, Haapavesi-lehti, Kalajokilaakso, Kalajokiseutu, Lestijoki, Nivala-lehti, Perhonjokilaakso
ti-pe klo 7–11 ja la klo 7–9.30. Puh 020 750 4007
Kainuun Sanomat, Kuhmolainen, Sotkamo-lehti, Ylä-Kainuu
ti-la klo 7–11. Puh 010 665 7200
Koti-Kajaani
to klo 9–16, ma, pe klo 9–14. Puh. 029 001 0040
Enontekiön Sanomat, Inarilainen, Kittilälehti, Koti-Lappi, Luoteis-Lappi, Meän Tornionlaakso, Sompio
Posti: ma-pe klo 8–18 ja la klo 9–16, puh. 0100 5577
Lehtien ilmestymättömyyspäivinä jakelupäivystykset ovat suljettu.
Q: Miten teen väliaikaisen jakelunkeskeytyksen?
A: Voit ilmoittaa meille jakelunkeskeytyksestä Ota yhteyttä lomakkeella, jonne täytetään omat tiedot, osoite, postinumero ja postitoimipaikka sekä mille ajalle keskeytys on. Muista myös ilmoittaa mitä tuotetta keskeytys koskee esim. Keskipohjanmaa tai osoitteelliset tuotteet (kirjeet, aikakausilehdet, paketit)
Q: Miten teen osoitteenmuutoksen?
A: Voit ilmoittaa meille osoitteenmuutoksesta Ota yhteyttä lomakkeella, jonne täytetään omat tiedot, osoite, postinumero ja postitoimipaikka, ilmoitamme tiedon toimialle, josta kirjeet meille ohjautuvat. Asiakkaan täytyy kuitenkin tehdä virallinen osoitteenmuutos Postille tämän lisäksi.
Q: Milloin lehden pitäisi olla postilaatikossa?
A: Lehdet toimitetaan palvelulupauksen mukaisesti.
Q: Minne voin laittaa jakelupalautetta?
A: Jakelupalautteen voit jättää palaute lomakkeella
Q: Mitä teen, jos saan toiselle henkilölle tarkoitetun kirjeen tai lehden?
A: Toiselle henkilölle tarkoitetun kirjeen voit palauttaa asiamiespostiin /Postin kirjelaatikkoon tai Hilla Groupin toimistolle osoitteeseen Rantakatu 10, 67100 Kokkola
Q: Miten toimin, jos minulle toimitettu kirje tai lehti on toimitettu osoitteeseeni vahingoittuneena?
A: Ota yhteyttä palaute lomakkeen kautta ja kerro mitä on tapahtunut sekä mistä tuotteesta on kysymys.
Q: Kuinka nopeasti tilaukseen tehty osoitteenmuutos tai keskeytys astuu voimaan?
A: Nopein tapa on ilmoittaa uusi osoite suoraan lähettäjälle. Meille ilmoitettu osoitteenmuutos tai keskeytys astuu voimaan 4 arkipäivän päästä.
Q: Etkö löydä vastausta?
A: Ei hätää, lähetä meille viesti yhteydenottolomakkeella ja palaamme asiaan mahdollisimman pian.